خدمات بازرگانی

هزینه و مشکلات واردات کالا از کره جنوبی

واردات کالا از کره جنوبی
هزینه واردات کالا

واردات کالا از کره جنوبی ،اخیرا واردات کشور کره جنوبی از نظر اقتصادی رشد چشمگیری داشته است؛ طبق آمار سایت تریدینگ اکونومیکس، کره جنوبی در رتبه 24 و جزو برترین کشورها در زمینه اقتصاد است. این کشور توانسته است در زمینه خودرو، لوازم خانگی، صوتی و تصویری و… ، صادراتی موفق داشته باشد و بازار بسیاری از کشورها از جمله ایران را به دست بگیرد.

اگر دقت کرده باشید، این روزها در بازار، کالاهای ساخت کشور کره، زیاد به چشم می خورد؛ از کالاهای الکتریکی و خودرویی گرفته تا پوشاک، لوازم تحریر، محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین آلبوم‌ها و لوازم مربوط به کیپاپ. خوب است.

حمل بار از کره به ایران

یکی از مهمترین عوامل واردات کالا از کره جنوبی به ایران، هزینه‌هایی است که در جهت حمل بار باید پرداخت شود. برای محاسبه هزینه حمل بار، باید مواردی را در نظر بگیرید. اما در ابتدا بایستی از یکی از معتبرترین شرکت‌های بازرگانی مانند شرکت توسعه تجارت میثاق سعادت، قیمت ارسال بار از کره جنوبی به ایران را استعلام بگیرید. در ادامه موارد اصلی و مهمی را که باید به آنها توجه داشته باشید، برای شما شرح می دهیم.

واردات کالا از کره جنوبی

واردات از کره جنوبی 

  • تفاوت هزینه حمل بار توسط شرکت‌های حمل دریایی و هوایی:
    یکی از عواملی که در محاسبه قیمت حمل بار باید در نظر داشته باشید، داخلی یا خارجی بودن شرکت حمل بار است. معمولا شرکت‌های حمل بار هوایی خارجی مانند امارات یا قطر ایرویز، نسبت به شرکت‌های ایرانی مانند ایران ایر و ماهان، هزینه بیشتری جهت حمل بار از شما دریافت می کنند. همچنین هزینه خطوط کشتی‌ رانی داخلی و خارجی نیز متفاوت است. بنابراین قبل از محاسبه قیمت، ابتدا باید مشخص کنید که قصد دارید چه شرکتی مسئولیت حمل بار شما را به عهده بگیرد.
  • حجم و وزن بار بر قیمت حمل بار از کره تاثیرگذار است:
    آگاهی دقیق از حجم و وزن بار بسیار مهم است؛ زیرا بر هزینه حمل بار تاثیر مستقیم میگذارد. خوب است بدانید هر چه وزن بار شما بیشتر باشد، قیمت برای هر کیلوگرم بار دریایی و هوایی کمتر خواهد شد. در رابطه با حجم بار نیز به همین صورت است.
  • هزینه ارسال بار از شهرهای مختلف کره متفاوت است:
    برای ارسال بار خود از کره به ایران، به مقایسه هزینه‌های درخواستی چند شهر کره بپردازید. هزینه ارسال از سئول (서울) با هزینه ارسال از بوسان (부산) متفاوت است. اگر قصد دارید کالای شما از راه هوایی ارسال شود، شهری را انتخاب کنید که دارای فرودگاه بین المللی است.
  • ارسال بار شما از کره جنوبی به ترکیه، قطر، امارات و… دارای هزینه متفاوتی است:
    در ابتدا بهتر است بدانید، از کره به ایران ایرلاین مستقیم وجود ندارد، برای ارسال بار، ابتدا بار شما از کره جنوبی به کشورهای همسایه مانند ترکیه، قطر، امارات و… ارسال می شود. به توجه به مسیر حمل کالا و همچنین وجود بندر یا فرودگاه بین المللی در هر شهر، طبیعی است که هزینه ارسال بار به هر کشور متفاوت باشد.

ارسال بار از کره دارای چه مشکلاتی است؟

کشور وادرات کالا از کره جنوبی نسبت به کشورهای دیگر، در امور گمرکی و صادرات بار، قوانین سختگیرانه تری دارد. همچنین تحریم بودن کشور ما نیز مشکلات واردات از کشور کره جنوبی دو چندان کرده است. اگر قصد صادرات از این کشور را دارید، یکی از اصول مهمی که باید برای حمل بار خود به آن توجه داشته باشید، مطابقت مشخصات درج شده خریدار بر روی اسناد حمل با مقصد حمل بار است. یعنی اگر شما کالایی را از کشور کره خریداری کرده اید. قصد ارسال آن را به ایران دارید، تا در ایران مورد استفاده قرار گیرد.

علت واردات غیر مستقیم کالا از کره جنوبی به ایران، تحریم بودن کشور ما است.

 

شرکت توسعه تجارت میثاق سعادت

به طور کلی واردات کالا از کره جنوبی و انجام امور گمرکی کاری نسبتا دشوار است و نیاز به تخصص و تجربه ای طولانی در این زمینه دارد؛ شرکت بزرگ و معتبر توسعه تجارت میثاق سعادت با دارا بودن سالها تجربه واردات از کشور کره جنوبی به خوبی می تواند شما را در این امر یاری کند. برای کسب اطلاعات و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.